torsdag 7 maj 2009

Vang Vien

Hej!

Nu ska vi om en kvart saatta oss i en minibuss och aka 5 timmr till Vang Vien. Dar blir det Tubing for hela slanten! hehe.

precis for 5 minuter seda sprang vi rakt in i Carole Andrews, som vi larde kanna i Sydney! Det kandes lite markligt. Sedan sa skrek hon och hennes syster Reese roat nar de susade forbi mig i en tuktuk, medans Lisen var pa toa. Trevliga damer, dessa Oxfordarna.

Nu ser jag framemot att aka buss. Svalt, och man kan lasa bok!!! Nu ar jag snart klar med Steigs andra bok om Micke B och Sally. Och jag borjade ju med den forsta i forrgar, sa jag maste erkanna att jag blivit en liten lasare. 1200 sidor pa tva dar ar skallit anda.

Nu ska vi dra! (Denna staden heter Luang Panong forovrit.)

6 kommentarer:

  1. har du köpt de böckerna i pocket på svenska? isåfall vill jag låna dom två andra när du kommer hem. orkar inte läsa de i stort format som mamma har. man får ju armen ur le bara man ska lyfta den.. lol. hoppas ni har det bra! saknar dig nu!! puss o kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    När ni kommer till Kambodja så är det visst nån
    berömd artist där som heter Pål Pott eller nåt sånt. De har visst allsång i lägren,om jag inte rört ihop det nu.Det var lugnare förr när du var liten å va på Nordens Ark.
    Ta nu hand om lilla Lisa.
    hat pent.

    SvaraRadera
  3. Åååh.. Satt precis o kikade igenom alla ere bilder på facebook, ni ska veta hur avundsjuk jag är! Helt galet! Hoppas allt är bra mer er gottegrisar och att ni har det as-kalas! Smögen håller på o blåsa bort, så tur att ni snart kommer hem, tsss ;) Puss o kram, o nyp i stjärten!

    SvaraRadera
  4. Vart har ni tagit vägen nu? Vi är lite oroliga eftersom vi inget hört sedan ni gav er ut på det senaste äventyret på en gummiring. Hör av er snart så vi vet att allt är bra.

    Puss och kram

    SvaraRadera
  5. Far, jag tror inte att alla fattar din "humor" pa bristfallande svenska. Du framstar nog mest som inkompetent och ganska misslyckad komiker. HAHA.

    SvaraRadera
  6. Hej!

    Jag håller med dig Andreas.

    Puss och kram

    SvaraRadera