lördag 2 maj 2009

God kväll!

hej!

Nu har jag fatt ordning pa Ethernet på min dator. Vi har även bränt ut 4 fullproppade DVDer med nastan alla bilder vi har tagit. Hittills ar vi uppe i 10.2 GB bilder.. vilket är... vädligt många.. ungefär 6000 högupplösta bilder. Så nu har vi hittat trådlöst internet på hotellet och fixar resten.
Idag har vi varit helt matta. Eftersom att vi har gått 30 kilometer i fruktansvärt hård terräng, väldigt mycket uppför, i Converse som jag har fått feeeeeeeeeeeta skoskav av (bara för att vi var tvugna att traska över en flod i början och fötterna blev våta). Så dagen har rullat sakta och skönt. Vi åkte till Tiger Kingdom och klappade asstora Tigrar. Det var ruskigt häftigt! En sekund, ett misstag, så har tigern rivit av dig hela ansiktet och du förblöder på en halvminut. De använder inga droger på djuren utan hoppas att de är mätta nog, och nog trötta i den gassande solen. Men det gick bra i varje fall.

Nu känner jag för att gå och få lite massage någonstanns. I Chiang Mai får man en timme för 23 kr. Det tycker jag är värt.

Ha det så bra!

2 kommentarer:

  1. Hej!

    Det där med massage låter inte helt fel. Passa på och njut så mycket du kan. Klappa tigrar däremot lät inte riktigt lika trevligt tycker jag. Tur att de var mätta. Ni ska verkligen göra allt farligt ni kan komma på verkar det som. Vilka äventyrare ni är. Chattade med Lisa igår kväll (natt hos er)när du låg och sov, det var riktigt roligt.

    Ha det gott.

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Hej
    Andreas hur oansvarig är du egentligen gå in till en sådan stor Tiger ,när du är så allergisk mot pälsdjur,tänk om ögonen skulle svullna igen ,du har ju inga tabletter med dig Det är inte bra, fixade du lite Tigerbalsam till mina onda axlar eller?
    Lev väl

    SvaraRadera