fredag 22 maj 2009

hetta och regn

hej dar!

Jag vet inte vad jag ska skriva.

Tror att Tubing i Sotekanalen hade blivit sa jakla populart sa man hade fatt stanga ner det for att for manga hade drunknat. Men man kan ju kora tvang pa flytvast eller nagot. Det som tryter ar val strommen, hade tatt en bra stund med ring. Men man kan ju kora upp en linbana med sma handtag och dra sig fram i dorjefart. Hade vart riktigt pent! Forsta baren hade varit Hasselovs sjobu i pina, och sedan ett par till, kanske Carinas mf. Sedan ett par har och dar allt eftersom innan man avslutar pa Bella i strani eller nagot! Hehe. vi far forfatta ett fint brev och lamna till Mats.

Idag sag jag ett par toser som vi stott pa massa ganger. Forst samma buss i Chiang Kong, vi betalade tuktuk for dem i Luang Prabang, och pa samma guesthouse. Sedn hangde vi med dem pa Tubingen i Vangvien, och nu ar det pa samma strand som oss i Nha Trang! minst sagt roligt att se att de forfoljer oss :) Ska ta och konfrontera dem imorgon..

Nu blir det Mentos och chips! Konsumerar fooor mycket av den sorten vill jag lova...! Hej pa er!

1 kommentar:

  1. Hej, ja det hade nog blivit populärt. Du får lägga ut lite bilder här på bloggen från mötet med tigern, vi har berättat det för många men de har ju inte facebook så de har ju inte sett det. Det är nästan att mitt hjärta stannar när jag se de bilderna måste jag säga.

    Ha det gott. Bada lite för mig också. Jag längtar så till vi kan åka till Hållö och bada. Det går inte av för hackor det heller.

    Puss och kram

    SvaraRadera