torsdag 29 januari 2009

Ciudad Grande

Hejtjohej!

Back on track i Mexico City nu. Akt buss i ungefar 6 timmar, och kom fram for nagon timme sedan. Och efter det har vi inte hunnit mer an att bli blast av en taxigubbe och checkat in pa ett Backpackerhostel. Eller jo, vi har atit Instant Lunch ocksa. En galet smart uppfinning som inte kommit till Europa annu (vad jag vet). Man koper en kopp med nudlar, for ca 4-5 kr. Sedan haller kioskgubben pa vatten och varmer det i micro i tva minuter. Sedan far man en gaffel, och waahllaaa: Du har fatt mat! Riktigt bra. Iaf nar man ar pa resande fot osv. Nedan kan ni ser var fina sushibricka ocksa. Det var ingen hit, tycker jag. Men Lisa gillar det.

Ja, nu blir det nog en dusch eller tva. Det har det inte direkt blivit for manga av den senaste veckan, haha. Hoppas allt gar fint dar hemma trots allt tragiskt som hant det senaste.

4 kommentarer:

  1. Hej!

    Jag förstår det där med sushin, har provat det en gång och jag tyckte väl att det var så där. Jag tror man får lära sig sig tycka om det.

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Hallå ja
    Sånt eder ve inte här,de ska vära spegge sill ö
    spegge makrill,för de ä rekte mad. de andra ä bare nymodiheter söm de eder i udlant. kydd ä åu bra grejer å så blir en törsti.

    SvaraRadera
  3. Hej Andreas!

    Nu har vi tagit del av era liv i Mexico och det låter ju hur bra som helst. Vi hoppas att ni har det riktigt skönt. Vi önskar att vi kunde varit med er för det verkar som ni har det väldigt bra men vi får ta en resa till Stora Höga!

    Kram från mormor och morfar

    SvaraRadera