onsdag 7 januari 2009

HejHEJHEJHEJ"

Nu ær vi ivæg och på G ! Læmnat Smøgen bakom oss och befinner oss nu i køpenhamn tills tidigt imorgon bitti, då det drar ivæg mot New York och Mexico City.

Brorsan och jag drog samtidigt (han bor i London), vilket blev lite væl jobbigt før min mor Bodil. Men hon återhæmtar sig nog snart ska ni se. Om ni hørde biltut ungefær vid 12.40 så var det vi som kørde øver bron.

Nu har vi førdrivit tiden i ett x antal timmar med ett gæng kalmarbor som ska på brøllop i Brazilien. De har druckit massa øl. Trevligt. Vi har æven raggat upp en kille på SevenEleven, så han bjød oss på Kaffe och Slush. Han hade bott i trollhættan, men nu bodde han i Malmø och tjænade æckligt bra med cash hær på Kastrup. Nog om det.

Snart tror jag att vi får gå och checka in, och sedan bær det ivæg øver det långa mørka havet som de kallar "Atlanten". Blir en upplevelse. 10 jækla timmar bara. Seeeegt. Men, vem bryr sig? Nær vi åker har vi varit på Kastrup i 13 timmar, och hær visar de inte ens film!

Kommer bilder senare. Går inte att lægga in på denna datorn.

Heippa !

3 kommentarer:

  1. Jo det är sant att det blev lite för mycket för mig att vinka av er bägge två samtidigt men som sagt jag repar mig nog om ett tag men längta det kommer jag att göra ända tills ni kommer hem igen. Men det får jag göra för nu ska ni ha jättekul och få vara med om hur mycket som helst som ni kan berätta för mig sedan som aldrig varit så långt ut i vida världen.

    Puss och kram även till Lisa

    SvaraRadera
  2. Såg ni någon bra film på planet?
    Säkert använde ni också tiden till lite vila. Det kunde ni behöva efter bussresa och många timmar på Kastrup.
    Önskar er härliga dagar i Mexico.

    Sköt om er!

    Kram Kerstin

    SvaraRadera
  3. Ja, ja jag är inte så bra på detta så min kommentar anlände till ett äldre inlägg. Ha´det. Birgitta

    SvaraRadera