torsdag 22 januari 2009

Tjenis

Hey!


Allt flyter pa som vanligt. Update: Vi bor kvar pa lyxhotellet for 30 kr natten, och jag har nya skoskav. Det ar val det nya.

Vi har shoppat lite.. Jag kopte ganska sa sexiga trosor till Lisa. De kostade 3 kr. Haha. Fast de var seriost snygga! Lisa vill ha fler sager hon nu, sa jag antar att vi tar vagen om sedan..


En dag ser ut sa har:


Vi vaknar samtidigt 09.15 (pa riktigt, det ar helt sjukt. Varje morgon!) Da drar vi oss ganska lange innan vi far tummen ur och ater lite inhandlad macka. Pa med klader och ivag mot bussen. Betalar 3 kr och aker i ca 20 minuter. Kommer till feeeta playan (kolla pics) och chillar garnet. Har kopt en boll som jag kan leka med lite i varje fall. I am not the soling guy, you know. Annars badar jag mest hela tiden. Ja, nar jag inte gar och koper lite mat vid 13-snaret. Burritos, fardigmackor och vatten brukar det bli. Riktigt gott. Det ar jalapenos pa ALLT har. Tur att man gillar det. Efter maten brukar jag somna till lite.. det ar gott. Mer bad och sol, sedan hemfard. Bussen tillbaka (eventuellt hoppar av pa MEGA och koper mat o dylikt (chips, choklad, godis, dricka). pa hotellet kanske vi byter om och chillar lite, innan vi beger oss ut och gor stan osaker. Sedan sover vi. Kommer en massa bilder nu, check it out.
Ha det bast. XOXO









Chery











En gale som tatt en fisk












Bollie







Ray Ban - Cause I am worth it.




Mage




Baywatch!





Bada - roligt






Galet sa trotter en blir.







JA! Vi fann det aven har!










Lajsa on the beach














Dar vi hanger.
















Backpacking ar cool. Speciellt nar man bar tva vaskor!



Mina nya dojs. Nej, ladan ar inte upp&ner, de heter "Snav" (Vans baklanges)






Me, doing my I-have-got-new-shoes-walk.








p-p-pplayya






SVINIGT snygg tablettask!




8 kommentarer:

  1. Vilka bilder!!!!Här regnar det och är 1 grad varmt. Inte mycket att skryta med. Men vi hade en mycket god och trevlig kväll igår Andreas, då vi såg till att dina föräldrar inte deppade ihop pga din bortavaro. Det ser ut som de överlever. Softa på . Det är bra att ni vaknar någorlunda tidigt för man ska inte glömma sitt ursprungliga liv helt. Vem vet, ni kanske måste börja jobba någongång i framtiden... Kram B

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Som Birgitta skriver hade vi en riktigt trevlig kväll igår, vi spelade sällskapsspel
    som man får göra i vår ålder....

    Här är som sagt ett riktigt skitväder så jag önskar att jag vore där ni är. Ikväll ska vi ha mys med hummer, inte helt fel.

    Roliga kort du tar, man ser att ni har det bra och det är härligt.

    Saknar dig!

    Puss och kram

    SvaraRadera
  3. Hej Andreas! Kul att se alla bilder!
    Ha det bäst ni också!

    Kram

    SvaraRadera
  4. Ska ni åka till Filippinerna? Det sägs att de har sämst hotell i hela världen. Där ligger Manilla.

    SvaraRadera
  5. 3 kronor för en busstur! Tänk, här i Skellefteå har någon tomte höjt priset med tre kronor! Så nu kostar det 13 spänn. Inte klokt, I know! Det är ju så att man blir tvungen till att gå. Jag menar, först stänger dom ner McDonkan och sen höjer dom busspriserna. Vad ska man tro liksom? Men ni ser ut att vara välmående och glada! Hoppas ni har det bra och att ni känn lugne!

    Kramar lille kusin Hanna

    SvaraRadera
  6. NOPEON DYNAMITE!!! herrejistanes va NICE!! :) den var riktigt wünderbahr! (hoppas du köpte en till mig!) HAHA!! :D
    avundsjuka hälsningar från den underbara KAKAN

    SvaraRadera
  7. DU OCH DINA RAYBAN! :)
    haha!
    dem är nice, NI är nice!
    xoxo
    you know you love me!

    (seriöst är du en gossipgirl-kille? det visste jag inte..) hahaa!

    SvaraRadera