lördag 4 april 2009

Hej

Idag har jag fatt utrattat riktigt mycket. Forst kopte jag mig en vaska. En Converse som ar svart och vit. Sedan sa gick jag och klippte mig (!). Det kostade 20 kr (rena ranet!), men jag blev fin i varje fall. (Det sager Lisa, jag vet inte). Och sist men inte minst sa krangde jag precis pa mig en dator. En liten, sot HP Mini 2133. 8.9 " skarm med aluminiumskal. Stilren, liten, kompakt och snygg. Betalar 2900 svenska, och da far jag med operativsystem, optisk mus, usb-hub, headset med mic, coolerkitt, ett las, slimcase, anti-virus och en extern DVD/RW-lasare. Ratt bra deal om jag far saga det sjalv. Man kan kopa en begagnad hemma utan allt som jag far med for lite mer pengar, sa det var helt ok. Kan ju alltid kranga pa tradera om jag trottnar, haha. Det ar mitt och Lisas nya "motto". Haha. Funkar med allt.
Sa imorgon ska vi hamta upp den nya familjemedlemmen och sedan ga hem och kolla pa film. HAha. VI har kopt massa bra filmer har. Idag hittade jag exempelvis en box med sasong 1-5 med 2 and a half men for 150 spann. Och det ar inte sa dar ful piratkopoia, utan med en "riktig" box osv. Om det ar kopia, sa ar det nedrans bra. Hehe. Ser inte ens B ut, sa att saga.

Hopp, det var en uppdatering. Nu ska vi nog aka pa bio.

Hejsvejs!

1 kommentar:

  1. Hej Andreas!
    Grattis till den "nya familjemedlemmen".
    Ja, ni har en del att bära på, så jag förstår att ni behöver köpa nya väskor.
    Ni verkar ha det det finfint och det gör mig glad.
    Sköt om er!
    Kram Kerstin

    SvaraRadera