fredag 13 mars 2009

mera bilder! Slutet av Fiji & borjan av NZ
















3 kommentarer:

  1. Inget för mig med en hund liggandes så nära! Men det vet du väl redan. Annars ser det härligt ut.

    Puss och kram

    SvaraRadera
  2. Ni hyr en silverfärgad Corolla som vi hade förut,och så tar du bilder av Galar. Jag undrar om man kan skönja en liten hemlängtan. Vi kanske kunde byta några veckor, men jag är inte så bra på nya zeländska men det är kanske liknande skånskan. Nu ska vi också ut och resa, vi ska till Brastad, man måste ju vidga sina vyer. Hat pent som Cåre säger.

    SvaraRadera
  3. Hej Andreas!
    Vilka fina bilder!! Jag blir så glad av att se dem och över att ni har det bra. NZ verkar ju helt fantastiskt! Tänk att ni är där just nu och får uppleva så mycket. Tag vara på tiden, kör försiktigt, var rädda om varandra och ha det jättebra!
    Ge Lisa en extra kram från mig!
    Kramar från Kerstin

    SvaraRadera