lördag 13 juni 2009

Slutet gott, allting gott!

Hejsan allesammans! (om någon fortfarande kollar här inne, nu när jag kommit hem)

Vi flög från Bangkok så fint på kvällen den 9 juni. Mellanlandade 5 timmar i Wien, Österrike. Trevligt! Vi behövde inte ens hämta våra väskor emellan, som vi alltid annars fått.

På landvetter var stora delar av familjen Stamberg och mamma, mormor & morfar på plats. Det var jätteroligt att komma hem igen! Känder lite speciellt, men ändå inte så mycket som jag hade föreställt mig dock.

Nu står sommarn för dörren och jag börjar jobba på måndag. Trevligt!

Som ni förstår så kommer jag inte skriva mer här nu. På nästa resa kommer jag nog göra det igen, men jag har inget behov att slöblogga om min monotona, tråkigt svenska vardag eller om saker som stör mig politiskt. Så detta blir sista inlägget.

Jätteroligt att ni följt med undertiden och ställt frågor osv!

Vi ses nästa gång!

-A

1 kommentar:

  1. Hej Andreas!
    STORT TACK för alla fina bilder och trevliga brev du skrivit på bloggen under resan. Det har alltid varit roligt att ta del av dem.
    Lycka till på jobbet på måndag!
    Kramar från Annika och kerstin

    SvaraRadera